jueves, 11 de diciembre de 2014

CONFERENCIA POLÍTICA INTERCOMARCAL: "O DESAFIO MUNICIPALISTA CARA UNHA CREBA DEMOCRÁTICA"

Este sábado día 13 de decembro, ás 10 horas no restaurante Terra Chá  de Vilalba, terá lugar a 1ª Conferencia intercomarcal de Esquerda Unida da provincia de Lugo na que contaremos coa presencia de membros das agrupacións locais de Viveiro, Lugo, Vilalba e Monforte
Co título "O desafio municipalista cara unha creba democrática" contaremos con tres mesas de traballo na que entre outros intervirán:

Rubén Perez: Secretario de Organización de Eu-Galicia
Ramón Vázquez: Coordinador Comarcal de Eu Lugo e deputado de AGE.
Xabier Ron: Responsable de elaboración programática de Eu-Galicia e deputado de AGE.
Carlos Portomeñe: responsable de Política local de EU-Lugo
Amaro Carretero: responsable de Política Local de EU-Monforte
Modesto Renda: responsable de Politica Local de EU-Vilalba

As mesas de traballo e debate están abertas a toda a cidadanía polo que dende Esquerda Unida agardamos a túa presenza. Participa!!!






No hay comentarios:

Publicar un comentario